Technika Przeładunku – Mostki I Płyty Przeładunkowe
Mostki i płyty przeładunkowe to alternatywa i ekonomia rozwiązanie dla standardowych pomostów hydraulicznych. Montowane na krawędzi rampy istniejącego budynku potrafią obsłużyć pełną flotę pojazdów od samochodów dostawczych po duże samochody ciężarowe. Mogą być wykonane w wersji stacjonarnej lub montowane na szynie umożliwiając ich przesuwanie wzdłuż rampy co daje pełna kontrolę nad podstawianym samochodem do rozładunku. Wyposażone są w specjalnie dobrane do swojej wagi i wymiarów sprężyny balansujące (przeciwwagę), która umożliwiają komfortową i ułatwioną obsługę podczas rozkładania i składania na samochodzie.

Mostek Przeładunkowy Progresywny PPF / PPV (Stalowy)
Progresywny mostek przeładunkowy to idealne rozwiązanie w sytuacji, kiedy dysponujemy otwartą rampą. Mocowany jest do krawędzi rampy i obsługiwany ręcznie. Dzięki wyposażeniu w siłowniki sprężynowe balansujące wagę pomostu obsługa jego jest bardzo prosta za pomocą uchwytu. Pomost w całości wykonany jest ze stali ocynkowanej na gorąco a płyta główna posiada antypoślizgową strukturę wykonaną z blachy łezkowej. Modele PPF i PPV posiadają najazdy stalowe. Najazd dostosowuje się do różnicy wysokości między poziomem krawędzi górnej rampy, a krawędzią przestrzeni ładunkowej. Podobnie jak wszystkie inne pomosty wykonany jest zgodnie z normą EN 1398.

Przesuwany mostek progresywny PPV
- platforma pomostu
- najazd stalowy
- siłowniki sprężynowe
- dźwignia obsługowa
- mechanizm blokujący
- okucie rampy
- prowadnica pomostu (tylko PPV)

Stacjonarny mostek progresywny PPF
NL długość nominalna
NW szerokość nominalna
A górny zakres pracy
B dolny zakres pracy
Zgodnie z normą EN 1398 niedopuszczalna jest eksploatacja pomostu poza granicami wzniosu ± 12,5% (około ± 7°). Granice te mogą być przekroczone, jeżeli eksploatator wykluczy wszelką możliwość powstania zagrożenia. |
Nośność dynamiczna: 60kN
Szerokość nominalna: 1500mm, 1750mm, 2000mm,
Pomost PPF / PPV | ||||
NL | 1200 | 1500 | 1750 | 2000 |
A | 175 | 225 | 265 | 310 |
B | 245 | 295 | 340 | 390 |
* istnieje możliwość wykonania innych wymiarów |
Mostek Przeładunkowy Progresywny PPFA / PPVA (Najazd Aluminiowy)
Progresywny mostek przeładunkowy to idealne rozwiązanie w sytuacji, kiedy dysponujemy otwartą rampą. Mocowany jest do krawędzi rampy i obsługiwany ręcznie. Dzięki wyposażeniu w siłowniki sprężynowe balansujące wagę pomostu obsługa jego jest bardzo prosta za pomocą uchwytu. Pomost w całości wykonany jest ze stali ocynkowanej na gorąco a płyta główna posiada antypoślizgową strukturę wykonaną z blachy łezkowej. Modele PPFA i PPVA posiadają segmentowy najazd aluminiowy. Najazd dostosowuje się do różnicy wysokości między poziomem krawędzi górnej rampy, a krawędzią przestrzeni ładunkowej. Podobnie jak wszystkie inne pomosty wykonany jest zgodnie z normą EN 1398.

Stacjonarny mostek progresywny PPFA
- platforma pomostu
- najazd aluminiowy
- siłowniki sprężynowe
- dźwignia obsługowa
- mechanizm blokujący
- okucie rampy
- prowadnica pomostu (tylko PPVA)

Przesuwany mostek progresywny PPVA
NL długość nominalna
NW szerokość nominalna
A górny zakres pracy
B dolny zakres pracy
Zgodnie z normą EN 1398 niedopuszczalna jest eksploatacja pomostu poza granicami wzniosu ± 12,5% (około ± 7°). Granice te mogą być przekroczone, jeżeli eksploatator wykluczy wszelką możliwość powstania zagrożenia. |
Nośność dynamiczna: 60kN
Szerokość nominalna: 1500mm, 1750mm, 2000mm,
Pomost PPFA / PPVA | ||||
NL | 1200 | 1500 | 1750 | 2000 |
A | 175 | 225 | 265 | 310 |
B | 245 | 295 | 340 | 390 |
* istnieje możliwość wykonania innych wymiarów |
Mostek Przeładunkowy Progresywny SKB (Aluminiowy)
Progresywny mostek przeładunkowy SBK to idealne rozwiązanie w sytuacji, kiedy dysponujemy otwartą rampą. Mocowany jest do krawędzi rampy i obsługiwany ręcznie. Dzięki wyposażeniu w siłowniki sprężynowe balansujące wagę pomostu obsługa jego jest bardzo prosta za pomocą uchwytu. Pomost w całości wykonany jest z aluminium a płyta główna posiada antypoślizgową strukturę. Występuje w wersji stacjonarnej jak i przesuwanej na szynie. Najazd dostosowuje się do różnicy wysokości między poziomem krawędzi górnej rampy, a krawędzią przestrzeni ładunkowej. Podobnie jak wszystkie inne pomosty wykonany jest zgodnie z normą EN 1398.

Zgodnie z normą EN 1398 niedopuszczalna jest eksploatacja pomostu poza granicami wzniosu ± 12,5% (około ± 7°). Granice te mogą być przekroczone, jeżeli eksploatator wykluczy wszelką możliwość powstania zagrożenia. |
Nośność dynamiczna: 17, 25, 40 kN
Szerokość nominalna: 1250mm, 1500mm
Pomost SKB | |||
L | 1105 | 1355 | 1605 |
Hmax | 110 | 140 | 170 |
Hmin | 165 | 195 | 225 |
* istnieje możliwość wykonania innych wymiarów |